sobota, 1. november 2014

Turistična agencija, povezuje kraje in ljudi

Turistična agencija ima nalogo, da povezuje kraje in ljudi . Kraje in ljudi turistična agencija povezuje od nekdaj, organizirana in sodobna turistična agencija pa je nastala pred skoraj dvema stoletjema. Turistična agencija temelji svojo aktivnost na želji po potovanju Želja potovanja je bila pri človeku prisotna od nekdaj. Svoj čas je bila predvsem pogojena s preživetjem, danes turistična agencija poleg tega potovanja povezuje tudi z družabnimi, zabavnimi in drugimi dogodki, ki niso pridobitne narave. Potovanje je bilo od najstarejših časov do danes povezano s tveganji in ovirami. Turistična agencija jih tudi danes odpravlja na sodoben način. Sodobni načini se bodo v prihodnosti v enaki meri spreminjali, le da bo intenzivnost sprememb različna. Včasih je bila dostopnost do informacij bistveno bolj omejena, tudi časovna razlika je bila velika. Danes se te lastnosti spreminjajo, hkrati pa sodoben čas narekuje nove spremembe. Tako kot se svet in človeštvo vedno bolj navezujejo na informacijsko tehnologijo, mora temu primerno turistična agencija slediti in se prilagajati. Ponudbe mora ponujati na novih medijih, njim mora biti prilagojena vsebina, dostopnost in druge značilnosti ponudbe. Tudi sodoben način življenja v veliki meri narekuje spremembe. Delovni čas je vedno bolj spremenljiv, klasični urniki počasi postajajo preteklost, vedno bolj dinamično je odmerjen delovnik. Temu primerno turistična agencija ponuja vedno bolj spremenljivo, prilagodljivo in spreminjajočo se ponudbo. Ljudje se za turistične storitve tudi drugače odločajo kot nekoč. Informacije o ogleda zanimivih ljudeh, krajih, dogodkih so bistveno bolj dosegljivi, zato mora takim trendom slediti tudi turistična agencija. Vedno manj predvidljive in vedno bolj raznolike želje turistov so razlog za bolj dinamičen pristop turističnih agencij pri oblikovanju turističnih aranžmajev. Priložnosti se ponujajo na vsakem koraku, v veliki meri lahko tudi turistična agencija oblikuje zanimive razloge za obisk tujih krajev, tujih dogodkov, tujih znamenitosti. Turistična agencija doživlja spremembe skladno z razvojem družbe, znanosti in tehnologije.

Ni komentarjev:

Objavite komentar