petek, 3. november 2017

Oglaševanje na spletu, sodobna različica klasičnega oglaševanja

Oglaševanje na spletu je sodobna različica klasičnega oglaševanja. Verjetno najbolj izviren način klasičnega načina oglaševanja so sejmi, ki se v osnovi niso pretirano spremenili. Pogosto se začnejo na isti dan v letu, ohranjajo se tudi druge značilnosti. V času brez tiska, radia, televizije in spleta je bil to edina možnost predstavitve predmeta oglaševanja širšim množicam. Lahko bi rekli, da so bili izhodišče za vse ostale načine oglaševanja. Kljub številnim novim prijemom, v nekaterih primerih še srečamo sodobne izvedbe zelo starih načinov oglaševanja.

Oglaševanje na spletu v osnovi ne počne nič drugega, kot najbolj izviren način klasičnega oglaševanja. Cilj je predmet oglaševanja postaviti pred največjo množico potencialnih kupcev. Razlike kljub temu, najbolj bistvena razlika so povratne informacije. Oglaševanje na spletu jih lahko dobi takoj oziroma kmalu, bistveno bolj enostavno jih je zbrati, analizirati ter na podlagi ugotovljenega zasnovati nadaljnje aktivnosti. Po potrebi tudi izboljšati oglaševanje na spletu.

Oglaševanje na družbenih medijih in iskalnikih je priljubljeno

Kar sedemdeset odstotkov slovenskih podjetji z vsaj deset zaposlenimi uporabljajo družbena omrežja za oglaševanje, trženje izdelkov ali storitev, razvoj podobe podjetja in razne druge aktivnosti. Komuniciranje s strankami je za slovenska podjetja nekoliko manj zanimivo kot oglaševanje na spletu. Še nekoliko manj so za slovenska podjetja družbeni mediji primerni za pridobivanje novih sodelavcev, vključevanje strank v razvoj ali inovacijo izdelkov in storitev ter druge aktivnosti. Petina slovenskih podjetji je zainteresirana za plačljivo oglaševanje na spletu. Interes lahko prepoznamo v obliki oglasov različnih oblik in vrst na raznih družbenih medijih. Poglavitni razlog za oglaševanje na spletu je možnost doseganja strank ob pravem času na pravem mestu ter na stroškovno učinkovit način.

Oglaševanje na spletu zahteva znanje in izkušnje



Za oglaševanje na spletu so najbolj zainteresirana velika podjetja, predstavljajo več kot tretjino odjemalcev. Manj kot petino predstavljajo mala podjetja, triindvajset odstotkov odjemalcev pa najdemo med srednje velikimi podjetji. Glede na dejavnost, pa je za oglaševanje na spletu storitvena dejavnost bolj zainteresirana kot proizvodna dejavnost. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar