sobota, 19. marec 2016

Varčevanje za stanovanje, nujni in ne nujni odhodki

Varčevanje za stanovanje so koristni odhodki . Odhodki vsake osebe so zalo različni, skladno z njegovim življenjskim standardom, premoženjem in načinom življenja. Splošno prepričanje je, da imajo premožnejše osebe več kot zaradi prihodkov. Vendar mnogi primeri kažejo na zmotno prepričanje. Takšne osebe, ki imajo pogosto tudi zelo gospodarno ravnanje. Varčevanje za stanovanje je lep primer. Odhodki so lahko zelo različni, praktično pa višji ali nižji. Višji odhodki pa ne pomenijo nujno manj.



V primeru, da gre za kakovostnejši predmet nakupa lahko ta traja dlje, kot manj kakovostnejši, lahko prinaša več učinkov in ima podobne lastnosti. Kar pomeni, da bomo v času lastništva predmeta nakupa, ki ni kakovosten, morali kupiti dodaten ali več dodatnih predmetov, da bomo imeli enak čas zagotovljene učinke oziroma izpolnjen razlog nakupa. Varčevanje za stanovanje ima namen predvsem pridobivanje dolgotrajnih učinkov oziroma koristi. Zato velja pri ponujenih možnosti dobro razmisliti o prihodnosti. Daljša življenjska doba pomeni, tudi varčevanje za stanovanje, ker imamo izpolnjen razlog nakupa oziroma zagotovljene želene učinke. Nujni in ne nujni odhodki so lahko tudi posledica naše odločitve. Način življenja ima podobne učinke in vplive na varčevanje za stanovanje. Veliko vlogo igrajo nakupovalne navade. Poleg omenjene kakovosti je zelo pomembna tudi upravičenost nakupa. Niso redki primeri, ko je upravičenost nakupa majhna ali praktično nobena. Varčevanje za stanovanje ima za razliko veliko upravičenost. Mnogo krivde za ne upravičenost drugih izdatkov gre pripisati oglaševanjem, ki nam z nakupom omogočajo izpolnitve raznih bolj ali manj namišljenih dodatnih vrednostih. Če pogledamo bolje, pa je cilj oglaševanja nakup. Z osebnega vidika je upravičen, ko oglaševano potrebujemo.

V nasprotnem primeru je nakup neupravičen, z drugo besedo stran vržen denar. Kljub v oglasih izpostavljenim popustom, dodanim vrednostim in podobno. Zato velja biti pri takih, predvsem agresivnih oglasih previden, velikokrat koristi zadržan ali celo negativen odnos. Varčevanje za stanovanje je naložba v prihodnost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar