ponedeljek, 15. februar 2016

Imam blog v slovenščini a ga želim tudi v angleščini.

Če si lastnik bloga, ki v Sloveniji že dosega dobro število obiskovalcev in ima tudi veliko vsebine je morda čas za razmislek o širitvi bloga na tuje trge. Ogromno že napisane vsebine nam zelo koristi pri tem, da naš blog v tujini na določeno raven lahko zraste precej hitreje, kot pa smo rabili v Sloveniji. Poleg tega pa imamo tudi že urejeno slikovno gradivo, ki ga prevodi lahko vsebujejo.

Če imamo čas se prevajanja starih člankov lahko lotimo sami, ali pa za to delo poiščemo nekoga, ki dobro zna angleško, da nam prevede besedila. Za prevajanje angleščine pa lahko najamemo tudi prevajalsko agencijo. Najem agencije nas lahko po eni strani zelo stane, po drugi strani pa v tem primeru vemo, da bodo prevodi opravljeni res na profesionalnem nivoju, kar je veliko bolje tudi za uporabniško izkušnjo naših bralcev.



Blogi ponavadi za služenje denarja poleg oglasnega prostora izkoriščajo tudi tako imenovan »affiliate marketing«. V primeru, da prevajamo naš blog je primerno, da se za partnersko sodelovanje združimo s podjetji, ki imajo stran v angleščini in omogočajo prodajo po celotnem svetu in ne samo v Sloveniji. Ko iščete podjetja za vaše partnersko sodelovanje je najlažji način ta, da po spletu poiščete podjetja s podobnimi produkti, kot jih ima vaš partner v Sloveniji in na strani poiskušate najti zavihek, ki je ponavadi v glavi ali pa nogi strani in se imenuje »partnership« ali pa »affiliate«.


Če tega zavihka podjetja nimajo pa jim lahko napišete mail, kjer jim poveste za kaj se gre in poskusite pridobiti čimbolj ugodne pogoje programa. Je pa ponavadi tako, da podjetja, ki tega zavihka nimajo, nimajo niti vzpostavljenega sistema za sledenje prodanih pošiljk in zato lahko pride do odstopanj v statistiki, oz. ta podjetja lahko malce pogoljufajo in vam ne prikazujejo realnih prodaj, ki jih je pripeljal vaš blog. Za primer je lahko partnerski program podjetja Amazon, ki uporabniku, ki pride z vaše strani namesti piškotek, ki traja 90 dni, kar pomeni, da pridobite procent od vsakega nakupa, ki ga ta uporabnik opravi v 90 dneh od prvega obiska.

Ni komentarjev:

Objavite komentar