torek, 11. november 2014

Turistična agencija in turistične storitve

Turistična agencija se tako kot turistične storitve spreminja. Sodobna turistična agencija je v času nastanka nudila bistveno manjši obseg možnih storitev. Kljub tem so bile maloštevilne turistične storitve, ki jih je turistična agencija takrat nudila privlačne in zanimive. Turistična agencija je v času nastanka njene sodobne oblike privlačno ponudbo ponudila že z izbiro prevoznega sredstva. V času, ko je prva sodobna turistična agencija nastala je bil vlak razmeroma novo in sodobno prevozno sredstvo. Vožnja je bila skoraj enako privlačna kot sam dogodek, zaradi katerega so se potniki prve turistične agencije odpravili na pot. Turistična agencija danes privlačnost išče v množici drugih turističnih storitvah, katere lahko turisti izbirajo. Vez z preteklosti so dejavnosti, ki se do današnjih dni v svoji osnovi niso spremenile, doživele so le času primerno evolucijo. Parne lokomotive pa so danes nič manjša turistična atrakcija. Pa ne zaradi sodobnosti kot nekoč, ampak zaradi svoje redkosti. V Sloveniji premoremo nekaj takšni ponudb, ki potnikom pričarajo pridih preteklosti. Turistična agencija išče danes priložnosti na sodoben način. Naravne in kulturne znamenitost so poleg dogodkov, prireditev in drugih razlogov za potovanje, danes ljudem predstavljene na sodobne načine. Potencialni potniki so o svojem cilju in namenu potovanja obveščeni bistveno hitreje tudi nabor informacij je bistveno bolj obsežen. Temu primerno se odziva turistična agencija. Pri tem koristi praktično enako tehnologijo kot potencialni turist, le da je način in izvedba uporabe drugačna. Oblikovanje ponudbe turističnih storitev je s pomočjo informacijskih tehnologij bistveno lažje, tudi dostopnost do njih je potencialnim odjemalcem turističnih storitev neprimerljivo lažja in enostavnejša kot nekoč. Dostopnost in uporabnost sodobnih načinov seveda ni edini način posredovanja, saj nekateri odjemalci turističnih storitev še vedno prisegajo na klasičen način. Razlogov za takšen pristop je več in sicer od tega, da za sodobne prijeme ne vedo, do priseganja na klasično ponudbo. Turistična agencija se sooča z mnogimi sodobnimi izzivi in spremembami.

Več si preberite tukaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar