ponedeljek, 5. december 2016

Spletni marketing, možen velik potencial


Spletni marketing ima velik potencial za prihodnost. O tem kakšen potencial ima spletni marketing kažejo raziskave spleta . Preko raziskav lahko ugotovimo vse značilnosti današnje uporabe, ter na podlagi časovno daljših meritev ugotovimo trende. Izvemo lahko, da spletni marketing priložnost za določen spol, starost in druge osebne značilnosti uporabnikov, za področje oziroma panogo, kaj si od spleta želijo uporabniki dodatno želijo ter podobno. Potencialno zanimiva področja, ki jih raziskave zaznavajo so bančništvo, prehrana, turizem, avtomobilizem, zdravstvo, farmacija in druge panoge. Kdor deluje v teh panogah oziroma eni izmed teh panogah, lahko na podlagi tega ugotovi priložnosti. Te lahko ustvari kot ponudba ali kot povpraševanje. Kot ponudba lahko preko takih podatkov ugotovi, komu bo lahko ponudil določen izdelek ali storitev ter kje lahko pričakuje največji odziv potencialnih kupcev. Povpraševanje na podlagi teh podatkov stori isto, le da je usmeritev aktivnosti nasprotna. Pri osebnih značilnostih ima spletni marketing možnosti za razvoj pri moških in ženskah, v nekaterih primerih je tudi natančno opredeljena starost, poklic, izobrazba ter druge značilnosti. Starostne skupine so prav tako koristen podatek, saj se na njegovi osnov lahko določi strategijo ter druge značilnosti nastopa na trgu. Lani je tako raziskava zaznala, da je slovenskih obiskovalcev spleta dnevno slabih petdeset tisoč, na mesec pa pride do okrog petsto milijonov prikazov. Med obiskovalci je največja skupina obiskovalcev starih od petintrideset do štiriinštirideset, slab procent manj obsežna pa je skupina obiskovalcev med petindvajsetim in štiriintridesetim letom starosti. Na podlagi teh in drugih podatkov je mogoče spletni marketing zasnovati, izboljševati ter izvajati številne druge koristne spremembe. Obiskovalci v omenjenih starostnih skupinah predstavljajo skupino, ki ima dobro kupno moč in tudi interes za spletni marketing. Možne izboljšave lahko izvedemo na bodisi preprostih ali bolj zahtevnih ukrepih. Preprost ukrep je ocena dobrih igralcev na trgu ter kritična ugotovitev lastnih napak. Spletni marketing povezuje prodajalce in kupce preko interneta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar