Prav tako je dobro oceniti, kdaj je osebni marketing boljši od drugih pristopov. Na področjih velike konkurence je za manj uveljavljene ponudnike dobra priložnost, saj individualen pristop prinaša konkurenčne prednosti. Uveljavljeni ponudniki takšnega pristopa nimajo, saj so njihove aktivnosti primerne tržnemu deležu. Dobre možnosti ima tak pristop tudi pri razmeroma izenačenih pogojih vseh prisotnih konkurentov. V nekaterih primerih dobre prakse je osebni marketing dosegel uspeh tako, da je pred ostalimi v pogojih izenačenih konkurenti, storil prvi korak ter ponudil izvirno ponudbo. Sama izvirnost je lahko značilnost na splošno celotne ponudbe ali le dela ponudbe. Tak pristop ima lahko tudi svojo negativno plat. Prvi korak velikokrat pomeni tudi korak v neznano. Zato mora osebni marketing razmišljati tudi o več različnih scenarijih. V tem primeru ne gre za posebno veliko scenarijev, ampak nekaj scenarijev. Z več scenariji se pojavi možnost neuspeha, saj v primeru potrebe po hitri odločitvi lahko zgrešimo z izborom pravega. Z manj scenariji je manj izbire, vendar je hkrati več možnosti hitre in kakovostne ocene. Različne scenarije lahko oblikuje glede na lastne izkušnje, lahko pa tudi na druge načine.
Verjetno najboljši so tisti, ki omogočajo enostavno preizkušanje ustreznosti. Na nekaterih področjih pa je osebni marketing lahko oblikovan na zgledih tujih dobrih praks. Znanih je nekaj posebno dobrih, ki so blesteli v izvirnosti, učinkovitosti in uspešnosti. Zglede v tem primeru ne gre posnemati dobesedno v vseh podrobnostih, ampak zgolj v osnovah. Osebni marketing je lahko osnovan s individualnim zahtevam primernim prilagajanjem uspešnim tujih vzorcem.
http://www.red-orbit.si/blog/inorbit15-fedja-hvastija-avtomatiziran-osebni-marketing-prestop-v-prodajo |
Ni komentarjev:
Objavite komentar