Iskalniki so vir informacij ter usmerjajo uporabnike
Veliko število ljudi uporablja iskalnike takoj ali izključno. To so primeri, ko želi spletni uporabnik o določenem pojmu izvedeti točno določene informacije. Vnesena ključna beseda ter aktiviranje iskalnika ponudi uporabniku določeno število spletnih strani oziroma možnosti za iskanje omenjenih točno določenih informacij. Lastniki spletnih strani so zainteresirani za čim boljšo uvrstitev, ker s tem računajo na tem večjo možnost uspeha oziroma dosege poslovnega cilja. Optimizacija spletne trgovine je način, s katerim je možno uvrstitev med rezultati iskanja izboljšati. Ter s tem doseči teoretično večjo možnost za uspeh. Vse je namreč v nadaljnjem koraku odvisno od uporabnika. Med zadetki iskanja bo vsak uporabnik izbiral po nekem svojem načinu.Uporabniki z manj izkušnjami poljubno, bolj izkušeni pa bistveno bolj selekcionirano. Optimizacija spletne trgovine lahko ustreže obema tipoma spletnih uporabnikov. Uporabnik z manj izkušnjami bo najverjetneje poiskal po načelu najboljše uvrstitve. Bolj izkušen uporabnik, pa bo izbiral na podlagi vsega znanega iz preteklosti. To je lahko spletna stran z dobro vsebino, spletna stran z aktualno vsebino, zanimivo vsebino ali karkoli drugega. Optimizacija spletne trgovine je prav tako uspešna skladno z izkušnjami. Na spletnih iskalnikih se pravila pogosto spreminjajo iz točno določenih znanih ter deloma manj znanih ali neznanih razlogov. Zaradi interesa čim boljše uvrstitve med rezultati iskanja je veliko povpraševanja ter posledično gneče in tudi zmede. Z namenom ustvarjanja reda in preglednosti, se skladno s potrebami spremenijo pravila. Nanje mora biti optimizacija spletne trgovine pozoren, če želi nadaljevati z uspešnim razvrščanjem izbranih spletnih strani na točno določene pozicije ali čim boljše pozicije. Spremembe so bodisi znane, bodisi neznane.
Optimizacija spletne trgovine pridobljene izkušnje in ideje lahko preberete v blog zapisu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar