ponedeljek, 13. februar 2017

Spletna analitika, pridobivanje koristnih poslovnih informacij


Spletna analitika lahko podjetniku narekuje pozicioniranje izdelka ter njegove vrednosti na trgu. Mnogim se spletna analitika zdi hudo učen pojem, v bistvu pa so zajeti ter po potrebi obdelani spletni podatki . Delovanje spletnega trga ni nič kaj dosti drugačno od klasičnega trga. Na obeh obstaja povpraševanje in ponudba, trgovanje pa določa država, regija ali drugo območje. Povpraševanje in ponudba za določen izdelek ali storitev imata nasprotne si cilje. Ponudba želi izdelek ali storitev prodati po čim višji ceni, povpraševanja pa ga želi pridobiti po čim nižji ceni. Kakšno najvišjo možno ceno iztrži ponudba ter kakšno najnižjo možno lahko doseže povpraševanje določa prodajna cena. Za razliko od klasičnega trženja, internet trženju spletna analitika lahko bistveno hitreje ponudi vpogled v dogajanju na trgu. Poleg lastnih in neposrednih informacij, so koristne tudi druge informacije na trgu. Med njimi so koristne predvsem informacije v povezavi z trženjem konkurence, spletna analitika jih lahko pridobi na številnih javno dostopnih ali plačljivih virih. Glede na ugotovljena dejstva, lahko spletna analitika podjetniku ponudi celo paleto možnih koristi. V osnovi z primerjavo osnovnih parametrov, kot so cena, kakovost, količina, prodaja in drugih osnovnih parametrov, hitro dobi možno usmeritev za nadaljnje ukrepe. Majhno povpraševanje v primerjavi z konkurenco pomeni, da mora spremeniti enega od osnovnih parametrov ali več osnovnih parametrov. To je lahko cena, količina, kakovost ter številni drugi osnovni parametri. Odziv povpraševanja na spremenjen osnovni parameter oziroma osnovne parametre spletna analitika zajame ter obdela v koristne informacije. Ena od osnovnih je ali je sprememba dosegla zastavljen poslovni cilj. V primeru doseganja poslovnega cilja so bile aktivnosti pravilne, v nasprotnem primeru pa lahko spletna analitika ponudi številne nove usmeritve na podlagi ugotovljenih dejstev in značilnosti. Odločitev je seveda prepuščena podjetniku ter njegovim podjetniškim ciljem in ambicijam. Spletna analitika mu pomaga razumeti trg, kot tudi svoje napačne odločitve iz preteklosti.

https://www.red-orbit.si/storitve/spletna-analitika

Ni komentarjev:

Objavite komentar