torek, 10. januar 2017

Facebook oglaševanje, trženje na socialnem omrežju


Facebook oglaševanje nudi potencialnim kupcem ključne informacije o izdelku, storitvah ter drugih z njimi povezanimi novostmi. Trženje izdelkov in storitev že lep čas izkorišča možnost, ki jo po ponuja Facebook oglaševanje. Osnova za oglaševanje je socialno omrežje , ki ga dnevno obiskuje veliko število spletnih obiskovalcev. Med temi obiskovalci vsak podjetnik prepozna tudi potencialne kupce svojih izdelkov in storitev. Zato je Facebook oglaševanje priložnost, da pritegne njihovo pozornost ter jih navduši za izdelek ali storitev. Oglaševanje na socialnem omrežju temelji na sporočanju v pisni ter slikovni ali video obliki. V besedilu Facebook oglaševanje potencialne kupce seznanja z informacijami o izdelku, posebni ponudbi, prodajnih akcijah ter številnih drugih značilnostih. Besedni del oglasa je sestavljen iz posodobitve statusa, naslova ter opisa. Uspeh oglaševanja je v veliki meri odvisen od naslova. V oglasu naslov izstopa, zato je vanj potrebno vnesti najbolj reprezentativno in privlačno vsebino. Za Facebook oglaševanje so značilne tudi omejitve besedila, posodobitev statusa, naslov in opis povezave imajo omejeno število znakov. Slika oziroma video je pomemben element za Facebook oglaševanje. Slikovni in video material ima v tako spletu kot oglaševanju izredno moč. Zavedati se moramo, da je slika oziroma video univerzalni jezik. Z dobro sliko ali video materialom lahko sporočamo želeno vsebino praktično vsakemu obiskovalcu. Facebook oglaševanje ima pri podajanju slikovnega in video materiala tudi omejitve. Nudi pa tudi pomoč preko ocenjevanja ustreznosti slikovnega materiala. Za ocenjevanje uporablja štiristopenjsko lestvico. Ocene pomenijo, da je slikovni material v osnovi ustrezen, na drugi strani pa neustrezen. Podrobneje pa ocene govorijo, da je slika ustrezna in bo oglas učinkoval, oglas bo imel manjši doseg, bistveno manjši doseg ter bo oglas najverjetneje zavrnjen. Kdor se veliko ukvarja z oglaševanjem se tudi brez pomoči ocenjevanja slikovnega materiala zaveda njegovega učinka. Vsak se v to prepriča na podlagi lastnih izkušenj ali preizkusa. Facebook oglaševanje je spletna ponudba na socialnem omrežju.

https://www.red-orbit.si/storitve/facebook-oglasevanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar