petek, 19. februar 2016

Večkanalni marketing, sodobne smernice

Večkanalni marketing zaznamujejo sodobne smernice razvoja. V osnovi gre za neprestano prisotno nadgradnjo soočenja ponudbe in povpraševanja. Ta se je spreminjala skozi celotno zgodovino. V sodobnem času smo tako prisotni vedno večji prisotnosti spletnega marketinga, ter temu primerno spreminjajočemu se deležu klasičnega marketinga. Marketing prek spleta se je razvijal postopoma, razvoj bo prisoten tudi v prihodnosti.



Stopnja razvitosti je od trga do trga različna. Na nekateri trgih ima večji tržni delež v primerjavi s klasičnim, na drugih pa je delež manjši. Danes večkanalni marketing predstavlja novo stopnjo v razvoju spletnega trženja . Zanj je značilno, da je napredovalo skladno z večjimi zahtevami povpraševanja in načini uporabe spleta v komercialne namene. Učinkovita ponudba ima tako danes številne nove priložnosti za uspeh, vendar hkrati tudi ovire. Uspešen večkanalni marketing se kaže predvsem na strani povpraševanja. Predvsem v čim bolj neposrednem dostopu do izdelka ali storitve. Danes si težko predstavljamo večkanalni marketing brez dobrih in kakovostnih informacij. Te zelo vplivajo na proces odločanja. Uporabniki ponujeno primerjajo po kakovosti, ceni, mnenjih in drugih lastnostih. Večkanalni marketing temu primerno vpliva na spremenjen proces odločanja. Skladno s tem se spreminja ponudba. Prilagoditi se mora povpraševanju, ki je bolj selektivno. Ponudba mora temu primerno čim prej prilagoditi izdelke ali storitve. Možnosti je veliko, njihovo uresničevanje pa je odvisno od velikega števila dejavnikov. Uveljavi jih predvsem ponudba, ki se zaveda, da uspešen večkanalni marketing zahteva dinamično poslovanje. Takšno poslovanje se kaže predvsem v hitri reakciji na spremembe v povpraševanju.

Z večanjem števila uspešno izvedenih sprememb, se spreminja tudi izkušenost. Več kot je uspešnih sprememb bolj dinamične in hkrati kakovostne so lahko spremembe v prihodnosti. Vsi, ki na področju sprememb niso uspešni, pa imajo možnosti različnih popravkov. Sodoben medij omogoča njihovo hitro uvajanje, kot tudi ocenjevanje učinkov sprememb. Večkanalni marketing prinaša koristne spremembe za tako povpraševanje kot tudi ponudbo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar