Ta postopoma zamenjuje in nadomešča klasičen način soočanja. Pri tem je klasičen način soočanja tisti, ki smo ga poznali že v preteklosti. Gre za bistveno bolj osebni način soočanja oziroma soočanja pri katerem je osebna prisotnost poglavitna za uspeh. Sodoben način soočanja osebno prisotnost razume drugače. Ne gre le za osebno prisotnost, kot je to značilno predvsem za klasičen način soočenja. Ampak gre za osebno prisotnost drugačnega tipa. Sodobni mediji s tem omogočajo spreminjanje mnogih stvari v vsakdanjiku. Bolj ali manj odvisno od območja. Ter seveda tudi področja trgovanja. V nekaterih primerih je to že očitno, v drugih primerih pa bo sprememba prišla postopoma. Obstaja soočenje, ki poteka na izključno sodoben način. Vzroki za takšno spremembo so od primera do primera različni. Znano je tudi, da je pri enakih aktivnostih in pristopih, tudi uspešnost različna. Kljub uporabi istega načina in pristopa ter drugih značilnosti soočenja Nekatera območja so namreč z sodobnim medijem veliko bolj povezana, kot druga območja. Sama povezanost območja s sodobnim medijem posledično vpliva tudi na druge aktivnosti.
Ker aktivnosti iščejo priložnosti, jih bodo prej našle na področjih, ki izkazujejo potencial. Na območjih, ki niso povezana s sodobnim medijem v večjem obsegu, iste ali podobne aktivnosti nimajo možnosti za nastanek. To pa se lahko tudi spremeni na bolje, če ima medij izboljšave prisotne. S tem se omogoča razvoj. Osebni marketing omogoča večjo prepoznavnost in uspešnost.
http://www.red-orbit.si/blog/inorbit15-fedja-hvastija-avtomatiziran-osebni-marketing-prestop-v-prodajo |
Ni komentarjev:
Objavite komentar