torek, 27. oktober 2015

Oblačila, občutek udobja

Oblačila nudijo občutek udobja , zaradi njega pa so zahtevnosti iz dneva v dan večje in v mnogih primerih bolj kompleksne. Občutek udobja oblačila nudijo na vsakem koraku. Človek oblačila uporablja od svojih najstarejših dni. Do danes so oblačila ohranila svojo primarno nalogo. To je zaščita, pred vremenskimi vplivi, katere oblačila nudijo. V veliki meri pa so se oblačila skozi čas spremenila. Tako imamo danes oblačila, katera zaznamuje napredek. Dobro je ta napredek poznati, če želimo imeti dober nakup .



 Nakup je danes olajšan na številne načine. Tako imamo na voljo veliko izbiro različnih artiklov, na drugi strani pa se spreminjajo ponudbe istih artiklov. Več različnih artiklov v ponudbi pomeni prilagajanje zahtevam kupcev. Kupci si želijo imeti številne raznolike artikle iz več razlogov. Eden poglavitnih razlogov je namen, obstajajo pa številni drugi razlogi. Tako je lahko namen profesionalna raba ali raba v prostem času. Odvisno od tega kaj kdo počne kot profesionalec in kaj počne v prostem času se spreminja tudi izbira. Profesionalne lastnosti so velikokrat izdelane namenoma, v nekaterih primerih so tudi predpisane, ter morajo biti temu primerno prisotne. Podobno velja za prosti čas, le da v prostem času sam kupec odloča o tem, kaj in kako bo izbral. Danes je možnosti za izbiro veliko tudi v na različne druge načine. Kupce zanima blagovna znamka, ugodnosti, kupujejo po tem kakšna bo aktivnost ter podobno. ljudem vse naštete lastnosti predstavljajo dejavnike nakupa. Pomembna pri nakupu je tudi okolica. Vsak kupec je del določenega okolja.

 Glede na okolje se zgodijo številne odločitve. Z nakupom lahko kupec ravna kot okolica, na drugi strani pa lahko ravna v nasprotju z okolico. Gre za zelo osebne odločitve, s katerimi okolici tudi sporoča marsikaj, brez da bi izrekel karkoli. Sporočila so lahko bolj ali manj očitna. Oblačila že lep čas, v nekaterih primerih, preraščajo osnovno funkcijo.

Več

Ni komentarjev:

Objavite komentar