petek, 1. maj 2015

Facebook oglaševanje uspešnost zaželena

Facebook oglaševanje ima za cilj pospeševanje prodaje . Pospeševanje prodaje lahko Facebook oglaševanje omogoča in uresniči. Zavedati pa se je treba, da Facebook oglaševanje ni vsemogočno. Facebook oglaševanje ima kot vsi drugi oglaševalski mediji svoje prednosti in slabosti. Prednosti, ki jih Facebook oglaševanje ima, je predvsem veliko število potencialnih kupcev. Slabost ima Facebook oglaševanje v manjši kupni moči nekaterih obiskovalcev spleta.



V veliki meri doživlja tovrstno oglaševanje usodo spletnega trženja. Spletno trženje je novost, ki je posebno razvita v razvitih delih sveta. Predvsem gre za dežele zahodnega sveta ter razvite dežele. Facebook oglaševanje je temu primerno uspešne. Vsaka tržna uspešnost ima točno določene lastnosti. Največkrat se meri z znanimi enotami tržne uspešnosti. Na nekaterih trgih je bolj na drugih manj uspešna. Tudi na širšem območju naše regije lahko opazimo velike razlike. Nekateri trgi so bolj, drugi tržno manj uspešni. Razvit evropski trg je prisoten predvsem tam, kjer je večje število potencialnih kupcev. Večje število potencialnih kupcev prinaša večje možnosti kot manjši trg. Poleg tega je lahko zanimiv tudi trg, ki sicer nima velikega števila potencialnih kupcev, imajo pa ti kupci večjo kupno moč. Specifika trženja je za tako različne značilnosti trga seveda različna. Na trgih, kjer je večja kupna moč ob manjšem številu potencialnih kupcev, se lahko trženje usmeri v trženje dražjih izdelkov ter bolj prestižnih blagovnih znamk.

Obratno se lahko na trgu z večjim številom potencialnih kupcev ter manjši kupni moči, uspešno tržijo predvsem izdelki, storitve oziroma na splošno blago, ki je na voljo po dostopni ceni v velikih nakladah. Odločitev za en ali drug trg je v veliki meri odvisna od vodstva podjetja oziroma prodajalca. Največkrat se odločitev usmeri v splošno tržno usmerjenost podjetja oziroma prodajalca. Ta je lahko usmerjena v masovno ali butično prodajo. Facebook oglaševanje je sodoben način trženja izdelkov, storitev oziroma na splošno blaga ali dobrin.

Več o tem

Ni komentarjev:

Objavite komentar