sobota, 7. september 2013
Spletno oglaševanje z Google adwords
Uspešnost spletne prodaje je danes močno odvisna od marketinga, kjer pomembno vlogo igra tudi orodje za spletni marketing Google adwords. Gre za plačljivo storitev, ki omogoča plasiranje oglasov pri Googlu. Ena izmed glavnih prednosti, ki jih ponuja Google adwords, je, da lahko oglaševalci ciljno izbirajo komu se bodo oglasi prikazovali. Kot zelo razširjena vrsta plačila za Google adwords oglaševanje, se je uveljavilo predvsem plačilo na klik. Kot že samo ime pove, se plačajo le dejanski kliki na oglas. Vendar pa Google adwords ne jamči za to, kaj se zgodi po tem, ko neka oseba klikne na oglas. Zato pa je pomembno, da je spletna stran, kamor vodi oglas, izdelana na takšen način, da potencialno stranko zadrži na strani vse dokler ne izvede nakup.
To pa je odvisno predvsem od dizajna spletne strani, vsebine in predvsem tega, da uporabnik na preprost način dostopa do informacij, ki jih potrebuje pred izvrši spletni nakup. Spletno oglaševanje, ki ga omogoča Google adwords je tudi povezano s tako imenovano metodo »Cost per impression« ali plačevanje na prikaz, kar pomeni, da oglaševalec plača vsakič, ko se oglas prikaže ciljni publiki. Tukaj je še bolj pomembno, da se oglas ne prikazuje kar vsem uporabnikom povprek, ampak da lahko oglaševalec sam izbere kriterije, ki morajo nastopiti, da se oglas prikaže. Le na tak način je lahko spletno oglaševanje uspešno, saj bi se v nasprotnem primeru veliko denarja porabilo, ne da bi to imeli pozitiven učinek na prodajo.
Google adwords je vključen v Google Display Network, v katerem so prek AdSense storitve vključene spletne strani, ki ponujajo prostor za prikazovanje oglasov, ki jih za svoje stranke širi Google. Seveda je pri plasiranju vseh oglasov s pomočjo Google adwords potrebno preučiti oglasne prostore, kdo so uporabniki, ki se jim oglasi prikazujejo in na koncu tudi to, koliko so oglaševalske kampanje uspešne.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar