sobota, 11. maj 2013

Prevajalska agencija in spletne tehnologije


Prevajalska agencija mora imeti dva cilja: zagotoviti prevod v najkrajšem možnem času, pri tem pa mora zagotoviti maksimalno možno kakovost. Velikokrat se strankam s prevodom mudi, vendar pa to nikoli ne sme biti opravičilo za to, da prevajalska agencija svoje delo opravi na slabši način kot bi ga, če bi imela na razpolago več časa. Zelo pogost primer, ko se strankam mudi in mora prevajalska agencija, če želi posel dobiti, pohiteti, so prevodi kakšnih revijalnih člankov ali člankov iz časopisa. Gre za novico, ki mora pristati v najnovejši izdaji publikacije, ki gre kmalu v tisk in zato je potrebno pohiteti. Običajno ima vsaka prevajalska agencija nekaj časovnih rezerv prav za takšne namene, ko se naročniku s prevodom mudi, vendar pa se običajno za takšne instantne storitve plačajo tudi višje cene, kar je seveda razumljivo.

Skoraj vsaka sodobna prevajalska agencija posluje prek spleta, kajti prav splet je odprl možnosti, ki se pred desetletji sploh niso zdele mogoče. Danes lahko prevajalska agencija zaposli ljudi iz vsega sveta, pri tem pa sploh ni potrebe, da bi se kadarkoli tudi fizično srečali. Kajti prevajalska agencija potrebuje le znanje svojih zaposlenih in ne njihove fizične prisotnosti. Če recimo naročnik potrebuje prevod iz angleškega jezika v arabščino, lahko prevajalska agencija pošlje originalno besedilo v tujino, sodelavec pa, ko je prevod končan, pošlje po elektronski pošti dokončan prevod v angleškem jeziku. Takšni sodobni pristopi k prevajanju so tudi razlog za to, da se je v zadnjih desetletjih cena prevajanja toliko znižala. Včasih je prevajalska agencija morala fizično zaposliti nekoga, ki je poznal jezike kot so japonščina, švedščina, kitajščina itn., ki jih je v Sloveniji relativno malo, danes pa je prevajalce možno dobiti tako rekoč iz vsega sveta. Ker pa je konkurenca med prevajalci zelo visoka, se ni potrebno bati, da bi prevajalska agencija izbrala slabe, tako da kakovost prevodov pri resnih agencijah ohranja visok nivo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar